check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Beta Eikon 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 55
-10%
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena P400130444001 - P400130444001
-10%
Pierścień tłoka Athena 40x1,1mm chrom - 070016/R

49,73 zł

55,26 zł

Najniższa cena: 55,26 zł

Pierścień tłoka Athena 40x1,1mm chrom - 070016/R

Uszczelka wydechu Centauro  - 990B11002
-10%
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - 073703/1

55,43 zł

61,59 zł

Najniższa cena: 61,59 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - 073703/1

Wariator Yasuni Axial 2T  - VAR050MHO00

588,63 zł

dostawa 0 zł

Wariator Yasuni Axial 2T - VAR050MHO00

Wał korbowy Tecnium wzmocniony E0906012A - E0906012A
Tłok kompletny Tecnium 40 mm - 0503403
Dzwon sprzęgła Newfren G0684 - G0684
Dzwon sprzęgła - VIC-8413
Tłok kompletny Polini Sport 50cc, d.40,00mm - P204.0720
Wariator Polini Hi-Speed - Piaggio Zip - 241.671

399,90 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wariator Polini Hi-Speed - Piaggio Zip - 241.671

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Beta Eikon 50

  • Beta Eikon 50 1998
  • Beta Eikon 50 2007

other_motorcycle_models

Beta Eikon 50

Części motocyklowe
Beta Eikon 50 to miejski skuter produkowany przez włoskie przedsiębiorstwo Beta Motors od 2004 roku. Duże gabaryty, średniej wysokości szyba i dynamiczna stylistyka okraszona dwukolorowym malowaniem bardzo spodobała się początkującym motocyklistom. Gdy dodamy do tego pojemny zbiornik paliwa zapewniający duży zasięg i mocny dwusuwowy silnik, otrzymamy idealny sprzęt do nauki jazdy i zapewniania pierwszych wrażeń za kierownicą jednośladu. Beta Eikon 50 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 50 ccm. Chłodzony cieczą, dwusuwowy silnik otrzymał gaźnikowy układ zasilania marki Dell’Orto. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 4 Nm. Niska masa i mocny silnik dają gwarancję dobrych przyspieszeń i wysokiej prędkości maksymalnej - po demontażu fabrycznych blokad model Eikon 50 osiąga nawet 85 km/h. Szkieletem dynamicznego modelu Eikon 50 jest standardowa rama z rur stalowych, na której osadzono sztywno zestrojone zawieszenie idealnie pasujące do narowistego charakteru Bety. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy, z tyłu zaś - pojedynczy element resorująco-tłumiący z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Wysokie osiągi - jak na tę klasę pojemnościową - wymagają wydajnego układu hamulcowego. Zarówno przy przednim, jak i tylnym kole zamontowano hamulce tarczowe z pojedynczymi zaciskami hamulcowymi. Model Eikon 50 toczy się na 13 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które świetnie uzupełniają sportowy charakter skutera. Beta Eikon 50 to dobra propozycja dla początkujących, którzy uwielbiają włoski styl i dynamiczne przyspieszenia. Co więcej, pojemny zbiornik paliwa (aż 7,5 litra) zagwarantuje zasięg nawet 300 kilometrów na jednym tankowaniu.