check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Akumulatory motocyklowe
Yamaha FJR 1300

Akumulatory motocyklowe
Akumulator motocyklowy to element, w którym Yamaha FJR 1300 gromadzi energię elektryczną wytwarzaną przez alternator. To właśnie akumulator sprawia, że podczas jazdy i na postoju możesz korzystać z wielu urządzeń elektrycznych motocykla, od świateł po te ułatwiające i poprawiające komfort jazdy. Yamaha FJR 1300 możesz wyposażyć w jeden z kilku typów akumulatorów. Standardowe kwasowo-ołowiowe sprawdzą się przy typowej, nieagresywnej jeździe; żelowe i AGM mają większą żywotność i są odporne na nagłe zmiany pozycji podczas jazdy, a litowo-jonowe są niezwykle lekkie i dają niezrównane właściwości ładowania. Każdy z nich ma jednak także swoje wady, dlatego warto, byś zapoznał się z ich cechami i do Yamaha FJR 1300 wybrał taki o tych przydatnych przy twoim stylu i warunkach jazdy. Pamiętaj też, że akumulatory motocyklowe wymagają określonych działań, szczególnie w zimie i przy dłuższym postoju. Ich brak doprowadzi do rozładowania i uszkodzenia akumulatora, a w niejednym przypadku także układu elektrycznego motocykla.

Producent

Typ

Napięcie

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 35
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT JMT14B-BS
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
-10%
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YT14B-BS

543,79 zł

604,21 zł

Najniższa cena: 604,21 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YT14B-BS

Akumulator litowo-jonowy 12V 7Ah JMT HJT12B-FPZ-S
Ładowarka akumulatorów Optimate Lithium 4s 0.8A - TM470
Akumulator litowo-jonowy 12V 4,83Ah JMT HJT12B-FP

655,49 zł

dostawa 0 zł

Akumulator litowo-jonowy 12V 4,83Ah JMT HJT12B-FP

stars    (1)
Ładowarka do akumulatorów Optimate 1 Duo Tecmate - TM402D
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YT14B-BS

181,79 zł

Niedostępny

Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YT14B-BS

stars    (5)
Ładowarka akumulatorów Optimate 4 - TM340

369,90 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Ładowarka akumulatorów Optimate 4 - TM340

Ładowarka akumulatorów Optimate 3  - TM430

319,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Ładowarka akumulatorów Optimate 3 - TM430

Akumulator Vicma YT14B-BS  - VIC-8058V

319,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Akumulator Vicma YT14B-BS - VIC-8058V

Przeglądaj według: Typ

Przeglądaj według: Napięcie

6 12

Opinie o produkcie

2024-05-02, 18:31

Akumulator żelowy 12V 6Ah Moretti YTX7L-BS z wyświetlaczem Pierwszy Aku tej firmy zakupiony do Hondy Hornet Pc34 F mojej kobiety. Moto stało z dwa lata . Wrzucamy baterie i.... Odpala od strzała . Zakupiłem drugi do swojej Hondy Hornet Pc34 - moja stała ponad 3.5 roku : D podłączam i .... Kręci jak dziki. Do tego na plus że oba akumulatory przyjechały już zalane kwasem. Także można śmiało napisać że bezobsługowe. Wiadomo jak to w Hornetach prąd i regulator napięcia to ciężki temat ale akumulatory dają radę bez męczenia i kręcenia milion razy. I na plus wyświetlacz, który pokazuje stan naładowania baterii. Nie zastanawiać się tylko brać. Bym zapomniał - akumulator można podłączyć w każdej pozycji - czy to na stojąco czy leżąco także jakby nie patrzeć towar spełnia wszelkie warunki użytkowe. Polecamy i szerokości życzymy : )

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

2024-01-26, 10:35

Przewód z bezpiecznikiem do ładowarek Oximiser / Maximiser i do gniazd USB Kupiłem na zapas, ponieważ oryginalny, który kupiłem razem z prostownikiem, musiałem trochę uszkodzić. Czas mnie gonił, bo musiałem szybko wyjechać a akumulator padł i trzeba było szybko pożyczyć prąd z zewnętrznego akumulatora. No i musiałem na siłę wyciągnąć kable z wtyczki i od tego czasu trochę się zaczęły rozjeżdżać we wtyczce, dlatego zamówiłem nowe. Same przewody jak najbardziej polecam, aczkolwiek na miejscu producenta pomyślałbym nad możliwością podłączenia do nich klasycznych krokodylków, żeby można było moto odpalić awaryjnie np. z innego akumulatora.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

2024-05-04, 18:52

Akumulator żelowy Nitro 51913 SLA AGM GEL 12V 20 Ah W standardzie BMW posiada model R100... modele są wyposażone w konwencjonalny akumulator 12 V, 24-28 Ah, 130 A. Ponieważ jednak nie używam radia, niebieskiego światła ani syreny, 12 V, 20 Ah, 190 A jest całkowicie wystarczające, zwłaszcza że akumulator żelowy działa również znacznie dłużej niż konwencjonalny akumulator ołowiowy i jest znacznie łatwiejszy w instalacji niż większy oryginalny akumulator. Mogę w pełni polecić ten akumulator.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

2024-05-03, 09:18

Akumulator żelowy 12V 9 Ah Moretti YB9-BS + ładowarka Bardzo dobra cena. Dopadowanie do Piaggio Hexagon 2t z 1997r bardzo dobre. Jeśli chodzi o mnie to przy produkcie powinna być wyraźna informacja o stopniu naładowania akumulatora. Nie jestem mechanikiem czy ekspertem w zakresie skuterów - wręcz zaczynam swoją z nimi przygodę, wymienić, podłączyć żadna sztuka i chyba każdy da radę to zrobić. Dołączona ładowarka będzie na pewno pomocna po okresie zimowym.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

2024-01-09, 09:44

Akumulator Exide 12N9-3B 9Ah 12V Dziś coraz większa rzadkość, czyli akumulator elektrolityczny... Zamontowany został w Quadzie 250cc w którym radzi sobie rewelacyjnie! Nawet teraz gdy zima, kręci na tyle dobrze, aby bez problemów móc odpalić! A i kręci i kręci... Nie jak niektóre tańsze szczególnie żelowe, parę obrotów i napięcie spada. Tylko elegancko trzyma to napięcie! Jak i faktycznie ma te 9Ah pojemności! Polecam!

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Artykuły z bloga

Posiadamy Akumulatory motocyklowe do Yamaha FJR 1300

  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2011
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2011
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2010
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2012
  • Yamaha FJR 1300 2003
  • Yamaha FJR 1300 2004
  • Yamaha FJR 1300 2001
  • Yamaha FJR 1300 2002
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2003
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2004
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2005
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2006
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2006
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2007
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2007
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2008
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2008
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2009
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2009
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2010
  • Yamaha FJR 1300 2005
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2013
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2014
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2015
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2016
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2017
  • Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2014
  • Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2015
  • Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2016
  • Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2017
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2013
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2015
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2016
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2017
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2018
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2019
  • Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2018
  • Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2019
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2012
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2014
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2018
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2019
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2020
  • Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2020
  • Yamaha FJR 1300 AE Ultimate Edition zawieszenie elektroniczne ABS 2020
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2020
  • Yamaha FJR 1300 AS Ultimate Edition Automatic ABS 2020
  • Yamaha FJR 1300 A ABS 2021
  • Yamaha FJR 1300 AE zawieszenie elektroniczne ABS 2021
  • Yamaha FJR 1300 AE Ultimate Edition zawieszenie elektroniczne ABS 2021
  • Yamaha FJR 1300 AS Ultimate Edition Automatic ABS 2021
  • Yamaha FJR 1300 AS Automatic ABS 2021
  • Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2016
  • Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2017
  • Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2018
  • Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2019
  • Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2020
  • Yamaha FJR 1300 EAS ABS 2015
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2015
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2014
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2018
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2017
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2016
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2022
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2020
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2019
  • Yamaha FJR 1300 ES ABS 2023
  • Yamaha FJR 1300 ABS 2011

other_motorcycle_models

Yamaha FJR 1300

Akumulatory motocyklowe

Model FJR 1300 od kilkunastu lat dzierży miano flagowego krążownika ze stajni Yamahy. Aerodynamiczna budowa obszernej owiewki zapewnia znakomitą ochronę przed wiatrem, regulowane położenie szyby i kierownicy oraz zmienna wysokość kanapy umożliwia dobór odpowiednich ustawień w zależności od obciążenia maszyny i wzrostu użytkowników, a mocna jednostka napędowa o pojemności 1298 cm ³ gwarantuje duże prędkości przelotowe. Jako nieliczna, Yamaha jest także wyposażona w ruchome boczne panele, które dają możliwość skierowania strumienia powietrza na najbardziej optymalny tor. Ma wszystko, aby zapewnić komfort i bezproblemową eksploatację na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów. Schowek z gniazdem 12V, podgrzewane manetki oraz rozbudowany zestaw wskaźników z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem tylko potęgują pozytywne wrażenia z jazdy.

Sercem motocykla jest czterocylindrowy, chłodzony cieczą silnik w układzie rzędowym o nowoczesnej konstrukcji. Dwa wałki rozrządu sterują pracą czterech zaworów na każdy cylinder, za zasilanie odpowiada system wtrysku paliwa z elektronicznie sterowaną przepustnicą, a napęd na tylne koło dostarczany jest przez bezobsługowy i cichy wał kardana. Jedynie w skrzyni biegów zabrakło współczesnych rozwiązań, bowiem przekładnia ma pięciostopniową budowę. Mimo że FJR świetnie radzi sobie przy dużych prędkościach, to szósty bieg zapewne pozytywnie wpłynął by na wygodę podróżowania i spalanie, choć te i tak oscyluje na zadowalającym poziomie 6l/100 kilometrów. W zależności od warunków panujących na drodze i indywidualnych potrzeb kierowca może wybrać dwa tryby systemu D-Mode. Pozwalają one na zmianę reakcji na ruch manetki gazu i dostępnej mocy silnika. Użytkownik może przełączyć je przyciskiem umieszczonym na kierownicy w każdym momencie jazdy. Jak przystało na motocykl turystyczny o sportowych aspiracjach do wyboru są tryby Sport i Touring.

Zastosowane zawieszenie zadowalająco sprawdza się zarówno podczas dynamicznej jazdy solo, jak i wakacyjnego przemieszczania się z pełnym rynsztunkiem i pasażerem. Przedni widelec teleskopowy o 135 mm skoku posiada pełną regulację, zaś tylny, centralny amortyzator oparty na aluminiowym wahaczu posiada dwustopniowy zakres Hard-Soft i jest sterowany za pomocą mechanicznego przełącznika w dolnej części pojazdu. Zintegrowany układ hamulcowy z antyblokującym systemem ABS wykazuje się dobrą skutecznością, mimo że sucha masa motocykla wynosi ponad 300 kilogramów. Ręczna dźwignia uruchamia większość tłoczków przedniego zacisku, a nożna wszystkie na tylnej osi i dwa na przedniej. Taki zestaw w połączeniu z tarczami o średnicy 320 mm jest gwarantem bezpieczeństwa w każdych warunkach.

W 2012 roku pojawiła się druga generacja modelu, zawierająca większe pokłady elektroniki. Najważniejszymi nowościami był system kontroli trakcji, który ku uciesze wielbicieli ostrzejszej jazdy można w dowolnym momencie dezaktywować z poziomu kierownicy. Dla spokojniejszych motocyklistów zainstalowano tempomat, który w dużym stopniu ułatwi monotonne przeloty po autostradach i pozwoli na regenerację prawego nadgarstka. Na ten sam sezon do katalogów trafiła wersja AS, posiadająca elektroniczną regulację zawieszeń oraz sześciostopniową skrzynię biegów z automatycznym sprzęgłem i przyciskami zmiany przełożeń na kierownicy. Była to z pewnością odpowiedź na innowacyjny system Hondy o nazwie DCT, która jako pierwsza wprowadziła do świata motocykli takie rozwiązanie.

Yamaha FJR 1300 jest na tyle dopracowanym i lubianym motocyklem że Japończycy od 2001 roku, gdy pojawiła się pierwsza generacja, zaniechali rozważań nad jego następcą. Komfort, osiągi i bezpieczeństwo jazdy są podniesione na taki poziom, którego najzwyczajniej nie da się przeskoczyć. Inżynierowie z Hamamatsu dobrze o tym wiedzą i z roku na rok ograniczają swoje działania do optymalizacji oddawania mocy na niskich i średnich pułapach prędkości obrotowej silnika i redukcji masy, która po wprowadzeniu aluminiowej ramy spadła o ponad 8 kilogramów.