Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
23,31 zł
25,90 zł
Najniższa cena: 25,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
58,05 zł
64,50 zł
Najniższa cena: 64,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR838.45, 45z rozmiar 428 - JTR838.45
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
23,32 zł
Łożysko 6002 2RS SKF - 6002 2RSH
Artykuły z bloga
Posiadamy Części motocyklowe do SYM XS 125
- SYM XS 125 /K 2007
- SYM XS 125 2012
- SYM XS 125 2007
- SYM XS 125 2009
- SYM XS 125 2010
- SYM XS 125 2016
- SYM XS 125 /K 2008
- SYM XS 125 /K 2009
- SYM XS 125 /K 2010
- SYM XS 125 /K 2011
- SYM XS 125 /K 2012
- SYM XS 125 /K 2013
- SYM XS 125 /K 2014
- SYM XS 125 /K 2015
- SYM XS 125 /K 2016
other_motorcycle_models
- SYM GTS 150
- SYM Orbit 150
- SYM Maxsym 400
- SYM Mio 100
- SYM Maxsym 500
- SYM DRG 160
- SYM Maxsym 600
- SYM Quad Raider 600
- SYM Symphony 200
- SYM Jet 200
- SYM Fiddle 200
- SYM Quad Lander 200
- SYM HD 200
- SYM Joyride 200
- SYM SB 125
- SYM X-Pro 125
- SYM Joymax 125
- SYM NH 125
- SYM Cruisym 125
- SYM FNX 125
- SYM Fiddle 125
- SYM Joyride 125
- SYM HD 125
- SYM GTS 125
- SYM Crox 125
- SYM Jet 125
- SYM RV 250
- SYM GTS 250
- SYM CR 300
- SYM Cruisym 300
- SYM Joyride 300
- SYM Quad Lander 300
- SYM HD 300
- SYM GTS 300
- SYM Citycom 300
- SYM Joymax 300
- SYM X-Pro 50
- SYM RS 50
- SYM Jet 50
- SYM Crox 50
- SYM Mio 50
- SYM Symphony 50
- SYM Fiddle 50
- SYM Crox 150
- SYM Allo 150
- SYM Citycom 150
- SYM Flash 50
- SYM Fancy 50
- SYM RS 150
SYM XS 125
SYM XS to ciekawa propozycja dla początkujących motocyklistów z prawem jazdy kat. A1 poszukujących wytrzymałego i niedrogiego "narzędzia", które wprowadzi ich w podstawowe tajniki jazdy jednośladem.
Źródłem napędu XS-a jest sprawdzony jednocylindrowy silnik o pojemności 124 cm³ generujący zadowalającą moc 10 KM i moment obrotowy na poziomie 8 Nm. Klasyczny układ zasilania z wykorzystaniem gaźnika, bezpośrednie chłodzenie powietrzem oraz precyzyjna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach czynią tak prostą budowę jednostki, że ewentualne naprawy lub bieżący serwis nie będą stwarzały kłopotów niedoświadczonym majsterkowiczom. Czterosuwowa charakterystyka napędu pozwoli na bardzo ekonomiczną jazdę, dzięki czemu 13 litrowy zbiornik paliwa zapewni zasięg przekraczający 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Na solidnej ramie z rur stalowych oparto nieco przestarzałe, aczkolwiek bezawaryjne komponenty podwozia. Za amortyzację kół odpowiada klasyczny widelec teleskopowy oraz dwa amortyzatory olejowe osadzone na dwustronnym wahaczu wleczonym. Taki zestaw zapewnia podstawowy komfort podróżowania, który sprawdzi się na krótkich dystansach miejskiej i poza miastowej włóczęgi. O bezpieczeństwo dba tarczowo-bębnowy układ hamulcowy zapewniający przepisową drogę hamowania i intuicyjną siłę dozowania.
Dzięki dużym, 18 calowym kołom z prowadzeniem poradzą sobie nawet kompletni nowicjusze, którzy przedtem niemieli szansy spróbować swoich sił na motocyklu. Pozycja za kierownicą jest wyprostowana, kanapa i podnóżki pozwalają przybrać odpowiednią postawę, a podstawowy zestaw wskaźników zapewni niezbędne informację o jednośladzie. Dla zapominalskich przewidziano nawet wyświetlacz zapiętego biegu, zaś dla rządnych przygód prędkościomierz wyskalowany do aż 160 km/h. Taka wartość oczywiście o wiele za dużo wykracza poza możliwości XS-a. W trasie SYM czuje się najlepiej przy przelotach rzędu 80 km/h, lecz w razie potrzeby przyspieszy do ponad 100 km/h.
Za tak niewygórowaną kwotę SYM XS 125 wydaje się być rozsądną propozycją na pierwszy motocykl. Atrakcyjna linia nadwozia, dbałość o detale oraz kilka wersji kolorystycznych stanowią kolejne argumenty do zaufania azjatyckiej marce. Wielu użytkowników w naszym kraju odniosło pozytywne zaskoczenie, choć popularność SYM-a nadal plasuje go w grupie niszowych producentów na polskim rynku.