check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki ZR-7 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 875
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18 Opcje +4
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5 Opcje +7
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana Opcje +4
-10%
Świeca zapłonowa NGK DR9EA - DR9EA

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DR9EA - DR9EA

stars    (1)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
-5%
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS Opcje +3
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
-15%
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Lampa przód H4 - 99224

236,25 zł

Lampa przód H4 - 99224

stars    (6)
-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Świeca zapłonowa Denso X27ESRU - DR9EA - X27ESRU
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231 Opcje +4

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231

stars    (5)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
-5%
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-SR01

2,84 zł

2,99 zł

Najniższa cena: 2,99 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-SR01

-10%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052

stars    (3)
Linka prędkościomierza
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
-5%
Zaworek iglicowy Tourmax - K5

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
-10%
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007

12,81 zł

14,23 zł

Najniższa cena: 14,23 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007

stars    (1)
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH Opcje +4

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH

stars    (5)
Klosz kierunkowskazu przód/tył Kawasaki JMP
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229 Opcje +4

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229

stars    (3)
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
-10%
Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa - DR9EIX

58,05 zł

64,50 zł

Najniższa cena: 64,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa - DR9EIX

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ZR-7 750

  • Kawasaki ZR-7 750 F 2000
  • Kawasaki ZR-7 750 F 2002
  • Kawasaki ZR-7 750 F 2004
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2002
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2004
  • Kawasaki ZR-7 750 F 1999
  • Kawasaki ZR-7 750 F 2001
  • Kawasaki ZR-7 750 F 2003
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2001
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2003
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2005

other_motorcycle_models

Kawasaki ZR-7

Części motocyklowe

Gdy na początku lat 90' rynek motocyklowy i portfele wielbicieli jednośladów przechodziły załamanie, wielu liczących się producentów postanowiło wprowadzić do oferty proste pojazdy zbudowane na istniejących już podzespołach. Tak narodził się segment, który w dzisiejszych czasach nazywany jest "golasami", co dobitnie oddaje wyposażenie i osprzęt owych maszyn. Tę klasę charakteryzowała przede wszystkim niska cena zakupu i eksploatacji, a także silnik chłodzony powietrzem o jak najprostszej konstrukcji (wyprodukowany zazwyczaj na przełomie lat 70' i 80') oraz wytrzymałe podwozie i nadwozie, które bez trudu zniosą niemałe przeciążenia i osiągi archaicznej jednostki. Takim motocyklem było właśnie Kawasaki ZR-7, które w 1999 roku zastąpiło w katalogach niezwykle popularny model Zephyr 750. Na pierwszy rzut oka było widać o wiele atrakcyjniejszą stylistykę nadwozia, która podążała za obecnymi trendami motocyklowej "mody". Była to ogromna zaleta nowego modelu, bowiem jednakowy wygląd Zephyra przez osiem lat produkcji miał prawo sobą znudzić. W stosunku do poprzednika widać także zmiany w tylnym zawieszeniu i ramie, centralna kolumna resorująco-tłumiąca z systemem dźwigni wyparła tradycyjne amortyzatory umieszczone po obu stronach pojazdu, co dodało "Kawie" lekkości i bardziej zadziornego wyglądu. Również na poziomie kierownicy widać kilka świeżych gadżetów, pojawiły się regulowane klamki sprzęgła i hamulca oraz przejrzysta deska rozdzielcza ze wskaźnikiem poziomu paliwa.

Jednostka napędowa o pojemności 739 cm ³ generowała wystarczającą do szybkiej jazdy moc 76 KM oraz maksymalny moment obrotowy 63 Nm i oprócz niesamowicie wysokiego spalania, była wolna od wad konstrukcyjnych. Silnik w układzie R4 zasilany był przez cztery gaźniki sprawdzonej firmy Keihin, a za chłodzenie odpowiadało powietrze wspomagane chłodnicą oleju. Przeniesieniem mocy na tylne koło zajmowało się wielotarczowe, mokre sprzęgło i pięciostopniowa skrzynia biegów. Na przedniej osi znajdował się hydrauliczny układ hamulcowy z dwiema ogromnymi tarczami o średnicy 300 mm i zaciskami marki Tokico, więc skuteczność układu nie odstawała od prędkości maksymalnej 205 km/h. W ówczesnych czasach mokra masa pojazdu nie wychodziła poza akceptowalne ramy i wynosiła 230 kilogramów, choć prawie 30 z nich zapewniało paliwo i olej.

Po dwóch latach produkcji pojawiła się wersja S, gwarantująca lepszą ochronę przed wiatrem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Obszerna owiewka zamocowana do ramy, lepszy reflektor i nowa kierownica skutecznie przyczyniły się także do podniesienia komfortu jazdy na dużych dystansach. Produkcja modelu zakończyła się już w 2003 roku.

Czy tak krótki okres sprzedaży był skutkiem niezadowolenia użytkowników i defektami konstrukcji? Bynajmniej. Co prawda motocykliści skarżyli się na zbyt miękką pracę przedniego zawieszenia i nerwowe zachowanie w zakrętach, aczkolwiek kres ZR-7 wyznaczyło prawo. Nowa norma emisji spalin Euro 3 wraz z ostrzejszymi obostrzeniami zdyskwalifikowała przestarzałą budowę czterocylindrowej maszynerii i przeniosła jej obecność na liniach produkcyjnych do przeszłości. Na miejsce modelu weszło nowocześniejsze Kawasaki Z 750, wyposażone w silnik chłodzony cieczą i układ wydechowy z katalizatorem. Szkoda, bowiem ZR-7 mimo wielu zalet nie zdążyło sobie wyrobić renomy i wyrazów uznania wśród szerokiego grona motocyklistów z mniej zasobnym portfelem. A dzięki bardzo mocnemu silnikowi, świetnym osiągom, wygodzie podróżowania, dobrej zwrotności i niskim kosztom zakupu i napraw na pewno by się jej udało osiągnąć sukces na miarę poprzednika. I nawet duży apetyt na paliwo i korodujące gdzieniegdzie podwozie nie byłyby w stanie jej w tym przeszkodzić.