check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda XRV 750 Africa Twin

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 936
-10%
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
-15%
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 Opcje +9

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (58)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18 Opcje +4
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5 Opcje +7
Przekaźnik rozrusznika 12V 100A - 90926
-10%
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008

10,62 zł

11,80 zł

Najniższa cena: 11,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008

stars    (2)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana Opcje +4
-5%
Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

10,22 zł

10,76 zł

Najniższa cena: 10,76 zł

Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

stars    (8)
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

10,08 zł

11,20 zł

Najniższa cena: 11,20 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
-10%
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

14,49 zł

16,10 zł

Najniższa cena: 16,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

stars    (5)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303 Opcje +9

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (58)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (10)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS Opcje +2
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

26,15 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
-5%
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
-10%
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

64,71 zł

71,90 zł

Najniższa cena: 71,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Uszczelka korka oleju aluminiowa 14x22x2 JMT
-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
-10%
Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT Opcje +4

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT

-5%
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
-5%
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006

18,74 zł

19,73 zł

Najniższa cena: 19,73 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006

stars    (2)
-15%
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC Opcje +9

35,28 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (58)
-5%
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

16,43 zł

17,29 zł

Najniższa cena: 17,29 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

stars    (2)
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
-10%
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015064

10,26 zł

11,40 zł

Najniższa cena: 11,40 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015064

Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
-5%
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F

105,10 zł

110,63 zł

Najniższa cena: 110,63 zł

Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F

stars    (4)
-10%
Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410210015007

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410210015007

stars    (1)
-10%
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,1x42,7x4 - S410210012060

13,50 zł

15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,1x42,7x4 - S410210012060

stars    (1)

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Honda XRV 750 Africa Twin

  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 2001
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 2002
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 2003
  • Honda XRV 750 RD04 Africa Twin 1990
  • Honda XRV 750 RD04 Africa Twin 1991
  • Honda XRV 750 RD04 Africa Twin 1992
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1993
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1994
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1995
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1996
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1997
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1998
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1999
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 2000

other_motorcycle_models

Honda XRV 750 Africa Twin

Części motocyklowe

Nie będzie przesadą stwierdzić, że Africa Twin to motocykl wykuty rękami Dakaru. To właśnie ten rajd, rozgrywany na polach dziewiczej Afryki, zrodził wiele terenowych jednośladów, które już od połowy lat 80' cieszyły się ogromną popularnością wśród amatorów jazdy po wertepach. Wielu japońskich producentów znalazło w tym morderczym, pustynnym wyścigu idealne źródło reklamy dla swoich wyrobów. Jednakże pierwszą maszyną Hondy, która wybiła się na prestiżu zawodów nie była Africa, lecz model Transalp. To on początkowo korzystał z dobrodziejstw rozdmuchanego marketingu, mimo że jego właściwości szosowe znacznie przewyższały dzielność w terenie, a seryjna wersja zapewne miałaby problemy z dojechaniem do pierwszego punktu kontrolnego.

Pierwszym, prawdziwie off-roadowym pojazdem związanym z rajdem Paryż-Dakar było XRV 650. Był to bezkompromisowy model dla obieżyświatów, mimo dużej masy i ujarzmionej mocy V-Twina w tamtych czasach nie miał sobie równych w segmencie turystycznych enduro. W 1990 roku Honda zaprezentowała większy model XRV 750, w którym zniwelowano największe wady poprzednika. Główny nacisk położono na jednostkę napędową, dzięki zmianom w układzie zasilania (powiększenie średnicy gardzieli gaźników) i rozrządzie podniesiono moc do prawie 60 KM, co miało istotny wpływ na dynamikę w niesprzyjającym terenie. Chłodzona cieczą V-ka o 52 º kącie rozwidlenia cylindrów została powiększona do pojemności 742 cm ³, maksymalny moment obrotowy wzrósł do 61 Nm, a filtr powietrza został przeniesiony w obszar główki ramy. Dzięki temu wyeliminowano kolejną dużą wadę "650-tki", bowiem wcześniejsze umiejscowienie głównego elementu air-boxa przed tylnym kołem sprawiało spore kłopoty na piaszczystych trasach i powodowało powolny spadek wydajności silnika. Konstrukcja jednostki pozostała niezwykle zwarta, a dzięki specyficznej budowie wału korbowego praca silnika była wyjątkowo kulturalna i nie przenosiła męczących wibracji na podróżujących, co było istotną zaletą na długich dystansach.

Wygląd maszyny w stu procentach oddawał jej przeznaczenie. Masywna osłona pod silnikiem, ogromny, 24 litrowy zbiornik paliwa, obszerna owiewka z niewielką szybą, rozbudowany zestaw wskaźników i charakterystyczny podwójny, przedni reflektor to cechy, dzięki którym Africa Twin skutecznie imitowała rajdowe motocykle. Co więcej, takie zestawienie dobrze sprawowało się w ciężkim terenie, większość narzekań użytkowników skupia się na kanapie, która według nich była zbyt wąska. W naprawdę trudnych warunkach daje o sobie znać także duża masa własna, dlatego do szybkiej jazdy po nierównościach niezbędne będzie wieloletnie doświadczenie. Do reszty nie można mieć zastrzeżeń. Układ hamulcowy na przedniej osi składa się z dwóch tarcz o średnicy 280mm i dwutłoczkowych zacisków, więc na bezkompromisową skuteczność można liczyć w każdych warunkach, tylne zawieszenie w systemie Pro-Link posiada pełną regulację, a na prostej jednoślad ważący prawie 210 kilogramów rozpędza się do 170 km/h.

Zadowalającym odkryciem podczas kompletowania ekwipunku będzie udźwig motocykla. Według danych producenta wyprawowa Honda pozwala się objuczyć ponad 200 kilogramowym ładunkiem bez ryzyka uszkodzeń, co jest zasługą solidnej ramy z rur stalowych. Od początków produkcji model wybierany był do realizacji bardzo ambitnych wyzwań. Nie ma kraju w którym Africa nie pozostawiła po sobie śladu, zapewne w każdej, najbardziej odizolowanej wiosce słyszano kiedyś spokojną pracę V-Twina. Obecnie nadal, mimo że pierwsze wersje docierają już do trzydziestki, wielozadaniowe Hondy wybierane są przez wielu podróżników i cieszą się niebywałą popularnością na rynku wtórnym.