check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda VFR 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1596
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
-15%
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 Opcje +9

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (58)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18 Opcje +4
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5 Opcje +7
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
-10%
Fajka zapłonowa NGK XD05F - 8072

19,71 zł

21,90 zł

Najniższa cena: 21,90 zł

Fajka zapłonowa NGK XD05F - 8072

stars    (4)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana Opcje +4
-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752

11,16 zł

12,40 zł

Najniższa cena: 12,40 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752

stars    (4)
-5%
Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

10,22 zł

10,76 zł

Najniższa cena: 10,76 zł

Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

stars    (8)
-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

10,08 zł

11,20 zł

Najniższa cena: 11,20 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
-5%
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Kołek montażowy Romix C60434 Honda - C60434
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303 Opcje +9

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (58)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (10)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
-5%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (13)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

26,15 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
-5%
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS Opcje +3
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
-10%
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
-10%
Świeca zapłonowa NGK CR8EH9 - CR8EH9

50,70 zł

56,33 zł

Najniższa cena: 56,33 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EH9 - CR8EH9

stars    (6)
-10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

9,81 zł

10,90 zł

Najniższa cena: 10,90 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
-10%
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002

23,31 zł

25,90 zł

Najniższa cena: 25,90 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002

stars    (4)
-10%
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058

18,23 zł

20,26 zł

Najniższa cena: 20,26 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058

-10%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Żarówka H4 12V 60/55W
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
-5%
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
-5%
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006

18,74 zł

19,73 zł

Najniższa cena: 19,73 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006

stars    (2)
-10%
Świeca zapłonowa NGK CR9EH-9 - CR9EH9

46,62 zł

51,80 zł

Najniższa cena: 51,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EH-9 - CR9EH9

stars    (3)

Artykuły z bloga

Posiadamy Części motocyklowe do Honda VFR 750

  • Honda VFR 750 R 1990
  • Honda VFR 750 R 1991
  • Honda VFR 750 R 1992
  • Honda VFR 750 R 1993
  • Honda VFR 750 F 1986
  • Honda VFR 750 F 1987
  • Honda VFR 750 F 1988
  • Honda VFR 750 F 1989
  • Honda VFR 750 F 1990
  • Honda VFR 750 F 1991
  • Honda VFR 750 F 1992
  • Honda VFR 750 F 1993
  • Honda VFR 750 F 1994
  • Honda VFR 750 F 1995
  • Honda VFR 750 F 1996
  • Honda VFR 750 F 1997
  • Honda VFR 750 R 1988
  • Honda VFR 750 R 1989

other_motorcycle_models

Honda VFR 750

Części motocyklowe

Fenomenalny. Tak w dużym skrócie można określić model VFR 750, który pojawił się w ofercie Hondy na początku 1986 roku i w lekko zmienionej formie nadal w niej jest. Zarówno pod względem rozwiązań konstrukcyjnych, jak i wyglądu był to motocykl niemalże idealny, który w latach swojej świetności nie dawał szans konkurencyjnym jednośladom, w efekcie zdobywając uznanie i ogromną popularność na całym świecie. Powszechnie przyjęło się, że modele VFR 750/800 to najlepsze motocykle sportowo-turystyczne wszechczasów i trudno się temu dziwić.

Tak jak poprzednik (model VF 750) został wyposażony w rewolucyjną jednostkę napędową w układzie V4. Chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik o pojemności 750 cm³ w najmocniejszej generacji dysponował mocą 110 KM i momentem obrotowym 82 Nm, jednakże wyczynowe wersje do użytku torowego osiągały imponujące 170 KM. Taka wartość na początku lat 90' była niezwykłym zjawiskiem, a Honda w swojej klasie pojemnościowej nie miała sobie równych. Strach pomyśleć jaką prędkość maksymalną osiągały wyścigowe egzemplarze, biorąc pod uwagę że fabryczne modele rozwijały prędkość ponad 245 km/h i oferowały przyspieszenie do 100 km/h w niespełna 2,4 sekundy. Jednakże w przypadku VFR to nie moc, a charakterystyka silnika robiła największe wrażenia. Sekwencyjna, sześciostopniowa skrzynia biegów, szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu (napęd rozrządu kołami zębatymi, gwarantujący trwałość i bezawaryjność przez długie lata) oraz gaźnikowy układ zasilania to cechy, przez które "serce" VFR było uwielbiane wśród motocyklistów.

W podwoziu nie znajdziemy nieszablonowych rozwiązań, tak jak ma to miejsce w jednostce napędowej, aczkolwiek nie można mu przez to niczego zarzucić. Amortyzację przedniego koła powierzono konwencjonalnemu widelcowi teleskopowego o masywnych, 43. mm lagach, które w 1994 roku otrzymały regulację napięcia wstępnego sprężyny. W zależności od roku produkcji na tyle motocykla znajdziemy dwustronny lub jednostronny (autorski Pro-Arm) wahacz z lekkich stopów aluminium, na którym osadzono pojedynczy element resorująco-tłumiący. Zawieszenie VFR 750 od zawsze było nastawione na kompromis pomiędzy komfortem niezbędnym do podróżowania, a namiastką "twardości", bez której wyjazdy na tor i sportowa jazda po górskich serpentynach nie miałaby racji bytu. Podobnie było z układem hamulcowym, który zapewniał znakomitą skuteczność i krótką drogę hamowania, mimo że w początkowych modelach nie był najlepszy w swojej klasie. Na przedniej osi zamontowano dwie tarcze o średnicy 296 mm i dwutłoczowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnej- zacisk jednotłoczkowy i tarczę o średnicy 240 mm. Taki zestaw dobrze sprawdzał się podczas jazdy torowej, a podczas normalnej eksploatacji posiadał duży "zapas" niezależnie od warunków na drodze.

W 1997 roku "750-tka" ustąpiła miejsce modelowi VFR 800, na co w dużej mierze wpłynął co raz większy nacisk konkurencji. Dwa lata przed zakończeniem produkcji na rynku pojawił się model GSX-R 750 ze stajni Suzuki, na którego tle VFR wypadało niekorzystnie. Dlatego Honda postanowiła skierować serię VFR bardziej w stronę szybkiej turystyki, tworząc tym samym najlepszy motocykl klasy GT w historii. Mimo mniejszej mocy i większej masy niż podobne maszyny konkurencyjnych marek, VFR przetrwało dzięki wysokiej jakości wykonania i stuprocentowej bezawaryjności, która jest nieodłącznym elementem każdego wyrobu Hondy.

Na koniec watro wspomnieć o sukcesach, jakie VFR 750 odniosło w wyścigach na całym świecie. Najważniejszymi z nich były: Transatlantic Challenge- 3 miejsce, Isle od Man TT- 2 miejsce w klasie F1 i Senior TT oraz wygrana w mistrzostwach AMA Camel Pro i AMA Grand International. Co ciekawe, każdy posiadacz bazowej wersji VTR mógł nabyć zestaw wyścigowy za równowartość 4000 dolarów, w którego skład wchodził m.in. układ wydechowy z tytanu.